الصفحه الرئيسيه

السبت، 9 يوليو 2011

تعديل في المسابقه

السلام عليكم 
انا هعمل تعديل في المسابقه وهيبقي هوا
اني مش هعمل هدايا بس هتتشهري والزيارات عليكي كثييير 
لحد اما تنوري فتاه الغلاف
بس كل الي عليكي قولي انا عيزه اشترك واكتبيه في تعليق واكتبي اسمك وفي النادى بس ع راحتك هنا او هناك عادى
بس لو دخلتي في الاتنين فا فرصتك في الاشتراك هتبقي اكبر
ملحوظه :انا عيزه اكبر عدد من الي عيزين يشتركو علشان اختار 3 سوبر و 3 غير سوبر بس يكون الاعداد كبييييييره جدااااااااااااااا ع حسب اما تيجي ولما اشوف اان كدا كفايه فا انا هختار وهتبدء مسابقه التصويتات ونختار مين افضل جناح
بااي

هناك 3 تعليقات:

  1. اا اشتركت فى المدونة و النادى انا اول العضوات فى النادى و اسمى فى ستاردول poselover

    ردحذف
  2. ماشي يا قمر الاختيار هيبقي با العدل يعني احلي جناح فا هوا الي هيدخل المسابقه

    ردحذف
  3. انا حـ اشارك اسسمي :sillyamany

    ردحذف

اكتب التعليق الى تريد

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.


Free CursorsMyspace LayoutsMyspace Comments Cursors