الصفحه الرئيسيه

الجمعة، 15 يوليو 2011

1


2

3



لاول مرة فى المدونات العربية لعبة طبق الاص لستار دول مع بعض اللمسات المختلفة قليلا والى عاوزة تخوش من هالرابط ده
هقولكو ميزاته
اولا: انه مافهوش ترقيه وكل البنات زى بعضهم
ومجانى تماما
ثانيا : فى طرق كتيره وسهله
علشان تجبلك فلوس
ثالثا : اول ما بتدخلى وتسجلى فيه بتفتحلك اربع غرف
رابعا: فيه مستويات كل ما تخلصى مستوى بتفتحلك غرفه كمان
طب ازاى بتخلصى المستويا ت
عن طريق تشترى ملابس
وتزينى غرفك وفيه ديكوران مجانا هيجولك اول ما تدخل
وزى ما قلتلوك فى طرق سهله علشان تجيبى فلوس ومجانيه
خلينى اقولكو الموقع بدل ما انتو قاعدين محتارين هو اسمه
i drees up
صورة رقم 1
اه قبل ما انسا اول ما تسجلى فى اللعبه بيجبلك 50 دولار هديه
وكمان فيه شريط اللعبه لو حملتيه
بتعرفى ازا جالك رسايل وحاجات زى كدا
ودى صورته
صورة رقم 2
اه وفى هدايا مختلفه كل يوم بتجيلك هديه مجانيه
وعلشان تخديها لازم
تحملى الشريط ولو عايزه تحملى الشريط تتضغطى على
الكيس الاحمر الى فى الصور
ودى صور بعض قصات الشعر الى فيه
صورة رقم 3

هناك 5 تعليقات:

  1. هند طيب انا مش لقية مكان التسجيل فى العبة يا اقمر

    ردحذف
  2. هند انا اشتركت فيها انا كنت بدخلها لكن مكنتش اعرف ازى بتتلعب وميرسى كتيرا انك خليتنا اشترك فيها

    ردحذف
  3. هيا جميله بس طريقه التسجيل مش عرفه فين هههههههههههههه

    ردحذف
  4. بصى انا اشتريت لبس مش عارفة راح فين رحت الجناح مش لقيتو ممكن اعرف بيكون فين

    ردحذف
  5. هتلاقيه فى الدولاب

    ردحذف

اكتب التعليق الى تريد

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.


Free CursorsMyspace LayoutsMyspace Comments Cursors